mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Tävlingen igår

Publicerad 2016-05-01 10:27:32 i Allmänt,

Vi åkte till stallet igår runt åtta på morgonen. Då borsta vi och fixa med Jalle och Emilie knoppa och fixa mitt hår.
Sen red jag upp till heda och mamma gick med. Nordströms, mormor, morfar och syster åkte bil dit så vi mötte dom där. 
Jalle va såååå fin❤️ Lite seg i början men han blev piggare sen. Framridningen va utomhus och själva programridningen va i ridhuset. Vi red Lätt C: 1 2015. 
Om man hade över 55% så fick man rosett och vi fick 62,78%.
Jalle njöt av att vara på tävling och att ha en rosett fladdrande❤️
Både Jalle och jag va jättenöjda lver dagen❤️

På framridningen va det en tjej som fotade jättefina bilder😃















 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela