mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Söndag nånting maj

Publicerad 2016-05-15 21:01:11 i Allmänt,

Idag åkte mamma o jag till stallet tidigt och fodrade och släppte ut hästar. Sov cirka 4-5 timmar..... Skönt😑
Efter det red jag. Jalle va aspigg men blev lugnare mot slutet😃 Träna lite från marken efter också😃 
Sen fick han gå it i en hage med massa gräs🦄
Stackars Ballan har ett sår i foten så han fick ett lila bandage. Men han är inte halt eller nåt alvarligt så ska han kan ändå ridas❤️❤️
Efter stallet åkte vi hem och jag plugga städa och allt tråkigt. Eller ja det gjorde jag efter jag hade legat under täcket och ätit godis i en timme😜
Sen åkte mamma och jag in till hööks. Vi bytte ett par benskydd då mamma hade köpt ett par i fel storlek😃 Vi köpte även flugspray och ett bandage. Sen åkte vi hem och jag plugga lite till. 
Sen slappa ja mest.
Denna vecka ska vi till Stockholm med skolan och dan efter det har vi kompledigt så då ska jag mest va hemma och ta det lugnt tror jag😴
Nu ska jag sova men vi hörs💖








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela