mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Liseberg

Publicerad 2016-05-29 12:39:06 i Allmänt,

Ihår (orka inte skriva då och min mobil va urladdad😴) va vi iallafall på liseberg med klassen. Alltså på klassresa. Vi åkte sju på morgonen och kom dit cirka elva när liseberg öppnade. Jag, Tilda och Hille åkte hang hai eller vad den heter😅 Rolig men trodde typ hela tiden att den skulle lossna haha😂 Tänker alltid att dom där sakerna ska rasa o man ska dö😂 Men asså tänk om dom gör det😱 aa så det är det jag tänker på nej men sen så åkte massa mer t.ex helix😱 
(Kmr ej ihåg om det va efter eller innan vi åt lunch) som vi åkte mechanica. Jag, tilda och tre killar åkte den tillsammans och shiit va läskig den är. Men sååååå kul😍 Jag och Tilda skrek hela tiden haha😂 Nånstans där åt vi lunch också och alla i klassen gick gasten tillsammans. Fyyy, jag trodde jag skulle dö därinne. Det va typ en tant som kom med en käpp och jaga oss😫 Hille gick längst bak och jag näst längst bak. Asså fy😨😰👻
På bussen påväg hem så sov alla (tror det va alla) utom jag (såklart)😂 Jag kunde typ inte sitta still och hade damp asså😫Haha men sen så va några vakna så ja men det va knäpptyst på bussen😂😂 Sen kom vi hem iallafall typ tolv halv ett så åkte hem och sov direkt. 
Askul dag med bästa gänget😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela