mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Fredag 8/7 2016

Publicerad 2016-07-08 22:40:50 i Allmänt,

Jag kom hem lördagsnatt från Thailand och åkte måndagmorgon till Skåne.
Jag, mamma, Maria och Tilda har vart i Falsterbo och kom hem sent igår kväll.
Så det är därför jag inte har hunnit skriva nått den här veckan. 
I Falsterbo va det askul. Det regna lite och va inte det bästa vädret men det är Falsterbo ändå. Köpte ett nytt blingpannband till Jalle som har får glänsa i på tävlingar sen👌🏽
Men iallafall så fick jag äntligen träffa Jalle idag. Jag red länge i ridhuset. Amanda har ridit nu när vi har vart i skåne. Han va sjuukt fin😍 Red dressyr och hoppade även ett hinder två gånger. Kunde ju inte låta bli haha😜
Efter jag hade ridit när vi hade släppt han i hagen så gjorde vi massa trick i hagen. Han va helt lös och gjorde de tricket som jag bad han göra😍 
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorrn åker vi till mormor och morfar en stund. Sen ska jag bara va hemma en vecka. Och då ska jag sola, bada, va med kompisar, ha grillkväll med Tilda och bla bla bla. Sånt man gör på sommarn haha😂
Godnatt💕





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela