mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Romme⛷

Publicerad 2016-02-29 22:32:03 i Allmänt,

I torsdags åkte vi på morgonen till Romme och kom hem på söndagskvällen. 
Har inte hunnit med att blogga något under helgen.

Men iallafall så åkte vi som sagt till Romme på torsdagsmorgonen. Vi hyrde skidor och åkte direkt. Vi åkte till ungefär fyra då dom stängde liftarna då. 
Då åkte vi till borlänge där vi sov på ett hotell.
På fredagen åkte vi till backarna typ nio eller tio. Då åkte vi hela dagen tills dom stängde. När vi kom till hotellet så träna jag lite på ett gym som fanns där. Sen åkte vi och åt med Lina för dom kom upp till Borlänge på fredagskvällen.
På lördagen åkte vi också typ vid nio och mötte Lina och dom där. Så då åkte vi också typ hela dan.
På kvällen träna jag först lite och sen bada jag och Lina ett tag❤️ 
Sedan åt vi thaimat och massa godis och kolla på mello💕 
Jag gilla Frans mest😍
Gillar han, Oscar Zia och sen tyckte jag att Mollie va bra också.
På söndagen åkte vi samma tid och åkte skidor ett tag. Sen bytte jag till snowboard. Har åkt det en gång förut med min granne i en typ 3 meters lång backe haha. Så det gick väll sådär men pappa hjälpte mig då han har åkt innan.
Vi åkte hem typ vid tre och då åkte jag med Lina hem. På kvällen åt vi hemma hos dom💕
Så helgen får 5/5🌟 helt enkelt❤️❤️



Har såklart saknat kingen massa❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela