mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Söndag 24/4 2016

Publicerad 2016-04-24 22:59:17 i Allmänt,

Idag cyckla jag till stallet typ klockan 8. Börja med att rida och fixa allt åt Jalle. Sen hjälpte jag och mamma till lite och städa för det va stalldag i stallet. 
Sen efter det åt vi hamburgare i stallet. Emilie kom med ner då så hängde med henne upp efter lunchen och hjälpte henne att städa. 
Myste massa med Milou och Lillen också❤️❤️
Sen åt vi pizza och jag va tvungen att cyckla hem. 
Va hemma en stund och duscha, plugga och baka lite med Lina😃 Sen gick jag till stallet igen haha i typ fem minuter och bara pussa lite på hästarna❤️❤️
Har kollat massa gamla bilder och filmer på Sina❤️ Börjar nästan gråta:') 
Älskade Sina❤️❤️❤️❤️❤️







När jag red hem henne och åt kvällsmat samtidigt som hon beta på gräsmattan❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela