mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Onsdag, torsdag och nationella prov.....

Publicerad 2016-04-07 21:12:54 i Allmänt,

Igår hade vi två nationella prov i matte😫 Först direkt på morgonen hade vi det första som jag inte tyckte va så svårt. Sen hade vi en lång rast då jag och Hille gick ut och gick. Sen hade vi andra provet som jag tyckte va svårare. Vissa uppgifter va lite lättare men vissa va väldigt svåra tycker jag. 
Efter proven åt vi lunch och sen hade vi historia och idrott. 
Sen åkte jag till stallet och red Jalle. Han va fin och jag red på banan😃


Idag va det en vanlig dag i skolan typ haha. Men efter skolan så åkte jag till stallet. Jag red ut lite längre på Jalle och det gick bra. Jag trava rätt mycket och han va lungn men ändå liksom framåt. 
Sen åkte jag hem och slappa haha nä men jag typ dusha, fixa på mitt rum och måla naglarna (vilket jag nästan aldrig gör) . Mina naglar går typ av. Asså jag hade rätt långa naglar och sen går tre naglar av på två dagar😑😑
Men nu ska jag sova godnatt💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela