mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och Ă€r snart 13Ă„r. HĂ€r skriver om min vardag och min hĂ€st Jalle❀ Jag tycker Ă€ven om att fota och att trĂ€na.

UterittđŸ’—â˜€ïž

Publicerad 2015-09-17 21:33:39 i AllmÀnt,

Idag efter skolan red Tilda och jag ut barbacka en runda. Vi red pĂ„ ett fĂ€lt dĂ€r vi gallopera en bit. PĂ„ fĂ€ltet red vi lite pĂ„ volter i trav. Sina va jĂ€ttepigg och gick typ och takta hela tiden😂 NĂ€r vi kom tillbaka fixade jag klart Ă„t Sina och gick hem sen. Jag börja göra iordning mitt rum för vi ska flytta sĂ€ngen och stĂ€lla in en liten soffa och ta ut min "bĂ€ddsoffa".
Imorrn ska jag nog trĂ€na lite dressyr i ridhuset/ridbanan. Efter det ska jag kanske börja lite pĂ„ att lĂ€ra Sina snurra😃
Godnatt💗

Hade ingen bild idag sĂ„ blir en bild pĂ„ Sina☀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela