mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

JALLEEE

Publicerad 2015-12-15 23:06:21 i Allmänt,

I söndags frågade Amanda och Emilie om vi ville julpynta i stallet på kvällen. Så pappa och jag gick dit runt klockan sju. När vi kom dit och gick in i sadelkammaren så satt Amanda, Emilie, deras mamma, och mamma där. Både mamma och Emilie filma och det låg ett paket på bordet som det stog TILL MATHILDA på. Alla kollade så jag blev lite nervös haha. Men när jag öppnade paketet så stog det så här: GRATTIS TILL DIN NYA HÄST, GOD JUL.
Och på baksidan va det en bild på Jalle :o :o :o :o :o :o :o :o
Amanda äger han fortfarande men 5 dagar i veckan så ska jag ha han som min egen. och Amanda sa att hon ska träna oss och det kommer bli såååååå kuuuuul. Han kommer förmodligen när det blir en box ledig då det är fullt i stallet nu. Alltså längtar så sjuuuuukt mycket haha...
Dom sa också att jag kan skritta Sina också ibland om jag vill (vilket är klart jag vill haha)
Det var den absolut bästa julklappen som jag nånsin kan få♥♥
 
 
 
 
Den här bilden är från första gången som jag träffade Jalle♥♥
 
/Mathilda♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela