mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och Ă€r snart 13Ă„r. HĂ€r skriver om min vardag och min hĂ€st Jalle❀ Jag tycker Ă€ven om att fota och att trĂ€na.

Stockholm💕💕

Publicerad 2016-02-14 16:23:12 i AllmÀnt,

Heej! Har haft ett litet uppehĂ„ll ett tag pĂ„ grund av att jag inte riktigt har hunnit eller orkat blogga. 

Iallafall sĂ„ Ă„kte jag och pappa till Stockholm igĂ„r morse. Vi Ă„kte runt nio sĂ„ vi var dĂ€r kanske typ halv tolv. Först gick vi pĂ„ mall of scandinavia en stund. Hittade en t-shirt frĂ„n bik bok och en kofta frĂ„n zara (bilder pĂ„ allt kommer senare idag). 
Sen Ă„kte vi till min kompis Tuva som bor i Stockholm. Vi Ă„t dĂ€r och jag och Tuva kolla pĂ„ teen wolf pĂ„ kvĂ€llen😍 
Vi sov dĂ€r till idag. Idag gick vi en promenad pĂ„ morgonen och sen Ă„kte vi in till tĂ€by centrum. DĂ€r Ă„t vi lunch och sen gick och shoppa lite. 
Nu Àr vi pÄvÀg hem igen och ikvÀll blir det bara massa plugg.
Har tvĂ„ prov och tvĂ„ andra lĂ€xor till nĂ€sta veckađŸ˜©





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela