mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Söndag 10/4 2016

Publicerad 2016-04-10 15:04:28 i Allmänt,

Heej! Just nu sitter jag i bilen med Lina påväg in till ikano. Vi ska fika och förhoppningsvis shoppa nåt haha😜
Jag började dagen med att äta pannkakor med sylt och grädde till frulle, mumma😻
Sen gick jag till stallet och red Jalle.
Det va jättebra väder så red på banan☀️ Innan jag red när han stog i gången va han så mysis. Jag stog och klia han i pannan och han typ sov❤️
Efter jag ridit så fixa jag allt åt Jalle och lunchfodra. Sen gick jag hem och åt lunch.

Igår fota jag och Lina i skogen så här är lite bilder på oss❤️


















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela