mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och Ă€r snart 13Ă„r. HĂ€r skriver om min vardag och min hĂ€st Jalle❀ Jag tycker Ă€ven om att fota och att trĂ€na.

Paus och Varberg

Publicerad 2015-11-13 17:52:51 i AllmÀnt,

Heej💖
Har haft en paus vÀldigt lÀnge nu för har haft massor att göra och har inte orkat och allt...
Men nu ska jag börja ungefÀr 1 dag i veckan.
Det som har hĂ€nt Ă€r vĂ€ll typ att jag har vart i stallet massa och har haft massa lĂ€xor🙄
Jag har Ă€ven vart i Paris i nĂ€stan en vecka och dĂ„ var vi uppe i eiffeltornet och gick pĂ„ stan❀

Just nu iallafall sÄ sitter jag och en kompis i bilen pÄ vÀg till vÄr stuga.
Vi ska sova dÀr tills imorrn och nÀr vi kommer hem ska jag till stallet.
IkvĂ€ll ska vi iallafall bara sitta framför brasan och Ă€ta chips och Ă€ta tacosđŸ€“
Men imorrn ska vi fota lite och gĂ„ runt lite i omrĂ„det dĂ€r vi har stugan typ😜
Nu ska jag iallafall vila ett tag...





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela