mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

SIHS

Publicerad 2015-12-01 21:49:24 i Allmänt,

Torsdag: I torsdags åkte vi direkt från skolan till Stockholm.
Först åkte vi till hotellet och lämna våra väskor. 
Men sen drog vi till friends arena.
Vi kollade på inomhusfälttävlan och gick på mässan.
Vi va bara där på eftermiddagen då eftersom vi inte kom dit fören typ halv fem😃


Fredag: På fredagen gick vi till friends arena på morgonen runt nio.
Hela förmiddagen kolla vi på dressyr och gick mer på mässan. 
Vi åt lunch på mall of scandinavia och gick där lite.
När vi kom tillbaka gick vi först på mässan där jag mötte en av mina favoritbloggare Linn Strelin😆 Sen kolla vi på showen.
Det va flera olika nummer på kvällen och vi kom tillbaka rätt sent till hotellet.







Lördag: Idag kolla vi på dressyr på morgonen och gick på mässan för sista gången.
Sen gick vi till Mall of scandinavia och kollade där lite. 
Det va meningen att vi skulle äta lunch där men det va så mycke kö till alla reustranger så vi åt på vägen hem.
Vi åkte hem typ klockan tre och vi va hemma typ klockan sex.

Det har iallafall vart jättekul den här helgen😃😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela