mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Studiedag

Publicerad 2016-03-03 22:10:20 i Allmänt,

Igår hade vi stoduiedag men skriver idag för hann inte igår.
Jag började med att gå upp typ vid sju och äta pannkakor till frukost.  
Hela förmiddagen slappa jag mest. Bakade en kladdkaka och åt lunch typ klockan tolv. Sen gick jag ner till busshållsplatsen och tog bussen till stallet. Jag fixade allt till Jalle först. Sen höll Mikaela (en tjej i stallet) lektion för mig. Mikaela tränar frihetsdresyr med sina hästar och hon har ett eget företag.
Länk till hennes hemsida
👉🏼 http://www.horseharmony.se/👈🏼
Vi träna grunder och trick mm. Hinner inte skriva jättemycket nu men det va iallafall jättekul och lärorikt😃😍
När jag kom hem plugga jag massor😶
Det va typ min dag💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela