mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och Ă€r snart 13Ă„r. HĂ€r skriver om min vardag och min hĂ€st Jalle❀ Jag tycker Ă€ven om att fota och att trĂ€na.

Mot Ullared💹💹

Publicerad 2016-03-31 12:09:09 i AllmÀnt,

Godmorgon! 
Har redan vart i stallet tidigt idag. Jag red ut med Amanda och Sina. Har inte ridit ut sĂ„ mycket o nĂ€r jag gjort det har jag skrittat och travat lite. Men idag gallopera vi och det gick bra. Han va ju pigg men inte sĂ„ pigg som han kan va😏 Lagom helt enkelt😂
Sen hem och duscha och byta om.
Jag, mamma och Rebecka Ă€r pĂ„vĂ€g till Ullared nu. Vi Ă„ker upp idag och shoppar pĂ„ eftermiddagen. Sen sover vi pĂ„ hotellet som hör till Ullared och imorrn shoppar vi pĂ„ dan och Ă„ker hem pĂ„ kvĂ€llen. 
Det va lĂ€nge sen jag va dĂ€r och har lĂ€ngtat sĂ„Ă„Ă„ mycketđŸ‘č
Har inget som jag tĂ€nkt köpa utom hĂ€stgodis och arnika gel till Jalle men det kommer ju bli mer nĂ€r man vĂ€l Ă€r dĂ€r haha😅








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela