mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

Lördag 12/3 2016

Publicerad 2016-03-13 21:51:52 i Allmänt,

Idag hade jag sovmorgon till ungefär nio. 
På morgonen gick jag ut med Lillen som är Emilies hund som vi är hundvakt åt nu. 
Vi hoppa lite över en gren mellan två stenar haha😂👹
Runt tio åkte vi till stallet och lämnade Lillen samtidigt. 
Först red jag ut Jalle en liten kort runda och trava lite med och det gick bra😃
Sen red jag honom på banan och det gick också bra. 
Efter det red jag ut Sina med Emilie och Pytte. Det va jättemysigt och Sina va pigg och glad😆 Vi galloperade på ovalbanan också och det tyckte hon va kul☀️
Sen fika vi lite och busa med Lillen och Milou💕
Sen åkte jag hem och plugga😑😑
Det är väll vad jag har gjort idag😂💕

Skulle ta kort på Lillen men han ville inte va stilla haha💕😁





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela