mathildalinde.blogg.se

Hej! Jag heter Mathilda och är snart 13år. Här skriver om min vardag och min häst Jalle❤️ Jag tycker även om att fota och att träna.

1/1- 2016

Publicerad 2016-01-01 22:11:00 i Allmänt,

Igårkväll kom Jalle hem. Vi var där en liten stund när han kom och gosa med han. Idag var jag där lite längre eftersom det är jullov nu. Jag åkte dit på morgonen och fixa till Jalle och Sina. Sen när Amanda kom borsta vi Jalle, klippte manen och olja hovarna. Amanda höll typ lite lektion för mig så red jag. Det var jätteroligt men han va så himla annorlunda än Sina. Vi träna ganska mycket på att göra mjuka övergångar och att va mjuk i handen. längtar redan tills imorrn haha;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela